Welkom op mijn reisblog!

9 september 2017 - Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland

Welkom op mijn reisblog!

Het duurt nog even voor ik vertrek (4 oktober), maar ik wil jullie natuurlijk graag op de hoogte houden mijn reis. Even in het kort wat mijn plannen zijn: Ik zal eerst naar Zambia vliegen voor een keuzecoschap tropengeneeskunde van 6 weken in het Chikankata Mission Hospital en daarna ga ik backpacken in Zambia en Zuid-Afrika. Meld je vooral aan voor mijn mailinglijst als je benieuwd bent naar mijn verhalen, foto's en (hopelijk ook) filmpjes! Dan krijg je namelijk een mailtje wanneer ik een nieuw verhaal heb geplaatst, ik vermoed ongeveer 1x per week ; )

Verder ben ik nog geld aan het inzamelen om een donatie te kunnen doen aan het ziekenhuis waar ik heen ga, dus mocht je ook een kleine bijdrage willen doen, stuur me dan even een berichtje! De site van het ziekenhuis: http://www.salvationarmy.org/chikankata

1. Gert de Jager:
    9 september 2017
    Veel succes en een super mooie reis gewenst
  2. Joke Valster:
    9 september 2017
    Succes met je coschap! En natuurlijk ben ik benieuwd naar je avonturen😉 Groetjes, Joke
  3. Henriette Slagman:
    10 september 2017
    Ik wens je een goede reis. Hopelijk ga je veel leren en nieuwe mensen ontmoeten. Wees voorzichtig en kom weer gezond terug. Ik ga naar je belevenissen uitzien. Blessings.
  4. Anneke Smit:
    10 september 2017
    Heel veel succes bij deze geweldige kans. Backpacken is een uitdaging! Malawi ligt naast Zambia. Ga gerust bij mijn dochter langs! 😘
  5. Ivonne vos:
    10 september 2017
    Geniet ervan, hoop dat je een heerlijke tijd zal hebben
  6. Erica:
    10 september 2017
    Wat gaaf om zoiets te mogen doen !
    Succes
  7. Laura Temmink:
    10 september 2017
    Lieve Esther, geweldig goed plan en van harte Gods zegen toegewenst!
    Geniet van deze mooie tijd van je leven om zover weg zoveel voor de ander te mogen betekenen, maar ook met eigen ogen te zien hoe het leven daar is en ook als je straks als tropenarts veel ervaring opgedaan heb.
  8. Suze de Snoo:
    11 september 2017
    Succes met je keuzecoschap en je avontuurlijke reis. Geniet ervan !!
  9. Esther Dost:
    4 oktober 2017
    Lieve Esther,
    Vandaag begint je mooie avontuur.
    Ik wens je een goede reis naar Zambia en Gods leiding en zegen op al het werk dat je daar gaat doen.
    Wij zijn nu twee keer in Ghana geweest en hebben erg genoten van de kleurrijke bevolking en de andere cultuur. Hopelijk ga jij ook genieten van alle nieuwe dingen die je gaat zien en beleven, ook al moet je soms even de knop omzetten.-:)
    Succes!